Prohlášení Racoon Software

Vzhledem k určitým okolnostem jsem se rozhodl vydat trochu "oficiální" prohlášení.

K mému rozhodnutí jsem došel na základě těchto skutečností: Kvůli škole, nečekaným problémům a v neposlední řadě mé krátké nemoci jsem nebyl a zřejmě nebudu schopen ve vyloženě blízké době dokončit a vydat FINAL WAR tak, jak bych si představoval. Uznávám, že jsem už několikrát termíny odsouval a rušil, ale jsem na programování zcela sám (chtěl bych poděkovat aspoň betatesterům za to, že mě zbavili části práce). Proto jsem se rozhodl, že FINAL WAR rozdělím na dvě části. První, kterou už mám hotovou a v podstatě odzkoušenou, vydám v nejbližší době (podle toho jak rychlá bude spolupráce se Star Trek Games.CZ :) tato verze je v podstatě SKIRMISH, tj. obsahuje všechny lodě (cca 50) a umožňuje simulovat různé typy misí. SKIRMISH byl původně zamýšlen jako doplněk k vlastní hře, aby značně prodloužil její životnost, protože lineární příběh nemá moc velkou "znovuhratelnost" ale myslím se, že se z něj stal samostatný celek schopný obstát jako samotná hra. Druhou část tj. kampaň 22 misí spojených příběhem vydám později. Momentálně nejsem schopen ani odhadnout přibližný termín, ale chtěl bych všechny ujistit, že KAMPAŇ BUDE, jen bude posunutá o pár dnů... týdnů ... Součástí PRVNÍ verze bude také AKADEMIE, která by měla poskytnout všechny potřebné informace k dosti složitému ovládání. Přiloženo je také pár MIDů se ST tématikou.Opět ve formátu *.PSS (Přehraj Si Sám :-) a obal na disketu / CD s motivem hry ve formátu *.JPG. Doufám, že tento KOMPROMIS nikoho nějak výrazně nepohorší a doufám, že se hra bude všem kdo na ní čekají, líbit.

A teď k samotné hře. SKIRMISH je udělán tak, aby se hráč postupně propracovával k lepším a lepším lodím na základě přístupových hesel. Jako výchozí loď jsem určil federální SABRE (ačkoliv není nejslabší ) - heslo k SABRU je: 12359. Pokud by někomu dělalo zajímání lodí problémy, ať si zkusí nastavit nejnižší obtížnost (v optionsu) - obtížnost ENSIGN by měla být přístupná všem. Samozřejmě, že na první pokus nezajmete WARBIRD:). Pokud by někomu dělalo problémy spuštění hry nebo její provoz, může se mi ozvat na Unimatrix325@seznam.cz ... byl bych rád kdyby v takovém případě dotyčný popsal svou konfiguraci (čím více tím lépe) a pokud možno co nejlépe popsal situaci, při které došlo / dochází k chybě (např.: "Vždy když si zvolím Galaxy a jako wingmana si dám Defiant, tak se nezobrazují lodě...") jsem ochotný (a už jsem to několikrát dělal ) se zabývat každým problémem individuálně a hru upravit "na tělo" tak, aby fungovala i na problémové sestavě. Co se týče bonusových lodí, ještě jsem se úplně nerozhodl, jak přesně budu přidělovat jejich hesla, ale jednu si nechám jako "registrační" tzn. že pokud mi někdo pošle mail, že si hru stáhl, tak mu obratem pošlu heslo. Chci tím docílit aspoň částečného přehledu o tom kolik lidí hru má... Rád komukoliv poradím, pokud by vznikla nějaká nejasnost ohledně ovládání či herního systému. Také budu vděčný za jakékoliv připomínky a nápady. Na závěr bych chtěl podotknout, že jakmile dodělám mise, tak bych rád začal práci na DATADISKU. Ten by měl obsahovat cca 30 nových lodí (mj. INCURSION, ACHILLES, TACTICAL CUBE...) a některé nové nápady, které už se mi vysloveně "nevešly" do FINAL WARu. Cestu datadisku jsem zvolil proto, že případný DRUHÝ díl už bych rád dělal v DELPHI. Což by zaručilo nejen mnohem lepší grafiku a rozlišení ale i větší prostor pro různé vychytávky.

Za Racoon software Unimatrix325 alias Martin Šimek
Spřátelené články:
Recenze Star Trek: Final War (Skirmish)
Návod Star Trek: Final War (Skirmish)
Interview s Martinem Šimkem
Výzva Racoon Software
Screenshoty Star Trek: Final War
Obrázky Star Trek: Final War
Downloady Star Trek: Final War