Rozhovor s Krešimirem Špesem o The Neutral Zone 2
21.12.2007 12:00
Ještě než Krešimir Špes oznámil zrušení svého projektu akční vesmírné střílečky Star Trek: The Neutral Zone 2, poskytl rozhovor stránkám Star Trek Gaming Universe. A právě tento rozhovor si dnes můžete přečíst.
A abychom dodrželi tradici, podíváme se ještě jednou na několik nových recenzí vesmírné strategie Star Trek: Conquest. Čtěte recenzi Wii verze na Game Vortex (60 %), 1UP (5.0), NintendoWorldReport (8.0) nebo ZTGameDomain (6.0). Pokud vás zajímá spíše PS2 verze, čtěte recenzi na Game Revolution (C), 1UP (5.0) nebo na amerických Star Trek Games (83 %).
Téma dne: Star Trek: Generations - Beyond the Nexus
16.12.2007 12:45
Dnes se společně podíváme na akčně-logickou hru Star Trek: Generations - Beyond the Nexus, která v roce 1994 doprovázela do kin sedmý startrekový film. Pro začátek vám nabídneme recenzi, ve které se dozvíte vše zajímavé a podstatné. Tento text doplníme více než třicítkou screenshotů a několika dalšími blíže nezařaditelnými obrázky. Pokud se vám Beyond the Nexus zalíbí, můžete si ji ihned stáhnout přímo od nás, a kdybyste se při hraní náhodou dostali do úzkých, může vám pomoci některý z těchto cheatů.
Nový screenshot ze Star Trek Online
13.12.2007 9:55
Součástí rozhovoru s Daronem Stinnettem na WarCry Network je i nový screenshot z MMORPG Star Trek Online, na kterém si svoji premiéru odbývá hraní "na zemi". Tento obrázek najdete pochopitelně i v naší galerii.
Perpetual čelí žalobě
12.12.2007 10:55
A opět trocha vzrušení v jinak běžném pracovním dni... Perpetual Entertainment, Inc. čelí žalobě PR společnosti Kohnke Communications, Inc. kvůli údajnému porušení kontraktu, podvodnému převodu aktiv, zpronevěře a několika dalším obviněním. Ve skutečnosti nejde ani tak o Star Trek Online jako o první MMO projekt Perpetualu Gods & Heroes: Rome Rising, který byl nečekaně "pozastaven" (čtěte "zrušen") jen chvíli před svým spuštěním. Podle Kohnke to Perpetual udělal proto, aby - vzhledem ke své mizerné finanční situaci - nemusel Kohnke platit za její PR činnost odvedenou na Gods & Heroes, za kterou měl Perpetual zaplatit až "po spuštění Gods & Heroes". Kohnke se tak cítí podvedeni, protože Perpetual nejdřív prodal svá cenná aktiva (zřejmě myšleno hlavně licenci na Star Trek Online) společnosti P2 Entertainment, Inc., a až poté zahájil likvidaci toho mála, co v Perpetualu zbylo. Kohnke teď požaduje odškodné několik desítek až stovek tisíc dolarů. Z pohledu Star Trek Online je důležité, že Kohnke žaluje Perpetual Entertainment, Inc., kdežto na STO teď už pracuje Perpetual, LLC. I proto si zřejmě výkonný producent Daron Stinnett může dovolit prohlásit, že tato žaloba Star Trek Online ani Perpetual neohrožuje. U nás se tomu říká tunel…
Z deníčku vývojáře Star Trek Online, záznam pátý
10.12.2007 12:20
V pátém dílu deníčku vývojáře Star Trek Online se dozvíte něco bližšího o systému interakce. V textu na vás navíc čeká první skutečný screenshot přímo ze hry.
Běžně to neděláme, ale tentokrát bychom vás rádi upozornili na nové vydání herního podcastu Hailing Frequency, ve kterém se kromě jiného probírá i dvojice českých startrekových freeware her Final War 2 a Red Alert.
Na internetu se také objevilo několik dalších recenzí vesmírné strategie Star Trek: Conquest, takže pokud máte zájem, čtěte recenzi Wii verze na GameSpy (20 %) nebo IGN (6.8), případně recenzi PS2 verze na Gamernode (7.0), PS3 Center (7.0) nebo GameSpy (20 %).