Rozhovor s Totally Games o Star Trek: Bridge Commander

Jaké třídy lodí budeme moci ve hře ovládat?

Hráč začíná hru po převzetí velení nad lodí třídy Galaxy a asi po třetině příběhu se přesune na můstek lodi třídy Sovereign.

Jaké třídy lodí se vlastně ve hře objeví?

Akira, Ambassador, Galaxy, Nebula, raketoplán, Sovereign za Federaci. Pravděpodobně také uvidíte Dravého ptáka, Válečného ptáka, plavidla tříd Vor'cha, Nájezdník, Galor, Keldon a další. Kdybych vám řekl víc, mohl bych prozradit příliš velkou část příběhu.

Bude k dispozici možnost hry více hráčů?

O přesné podobě hry více hráčů stále diskutujeme, ale jak Activision, tak Totally Games ji vidí jako nedílnou součást hry.

Máte v plánu vydat společně s hrou i program na tvorbu vlastních misí?

Stále zvažujeme všechny možnosti ohledně modifikací prováděných uživateli. Prozatím bych navrhl fanouškům, kteří se o ně zajímají, aby se začali učit skriptovací jazyk Python, kterým se ovládají mise.

Můžete nám poskytnout nějaké informace o nové cizí rase, která bude ve hře přítomna?

V příběhu představujeme novou cizí rasu, ale protože nechci zkazit překvapení, nemohu jít do detailů.

Bude ve hře hostovat nějaká loď, třeba Enterprise-E?

Enterprise-E, kapitán Picard i komandér Data se ve hře budou objevovat.

Plánujete, že by se příkazy nechaly vydávat hlasem?

Zkoumáme to.

Jak hodláte sladit potřeby fandů Star Treku, kteří chtějí přesnost a detaily, s potřebami příležitostných fandů nebo normálních hráčů, kteří nechtějí, aby hra zabředla do zbytečných detailů?

Bridge Commander není typem vesmírného simulátoru, který by po vás chtěl, abyste přeskakovali mezi stanicemi a řídili lodní systémy, ale je simulací toho, co by mohlo být podobné velení velké hvězdné lodi. Vaší prodlouženou rukou je vaše posádka a jedinou stanicí, ke které si můžete stoupnout, abyste získali větší kontrolu, je taktická konzole. Hráči, kteří touží pouze po zážitku ze Star Treku, budou moci přehrát celou hru na nejjednodušší obtížnost, u které není potřeba přímo ovládat taktiku. Zapřisáhlí hráči a veteráni vesmírných bitev budou pravděpodobně chtít hrát výpravné části hry na můstku a pak skočit přímo do taktického módu a převzít kompletní kontrolu nad akcí. Skutečně se snažíme vytvořit zábavnou hru bez těžkopádného rozhraní a doufáme, že náš skvělý příběh probudí v příležitostných fandech zapřisáhlé hráče.

Co děláte pro to, aby se z každé mise nestalo šílené zabijácké řádění, kde je jediným cílem zničit všechno, co se hýbe?

To je jednoduché. Vaše posádka zná nařízení Hvězdné flotily, takže když to vypadá, že je porušujete, mají právo vás zbavit velení. Když se budete stále snažit vyhodit všechno do vzduchu, tak pravděpodobně misi nedokončíte a nebudete tak schopni pokračovat v příběhu. Pracujeme na tom, abychom vytvořili přesvědčivý příběh, který by motivoval hráče, aby zachránil svoji loď, vyřešil záhadu a ochránil galaxii před novou hrozbou. Mise budou především kombinací některých z nejzákladnějších prvků Star Treku - kombinací bitvy, obrany, záchrany, diplomacie, výzkumů a vědeckých objevů.

Co nám můžete říct o nové cizí rase? Budou mít úplně nové lodě, kostýmy, technologii, atd.?

Nová cizí rasa bude mít nejméně jednu novou loď, nové kostýmy a trošku nové technologie, ale nechceme vše pokazit tím, že toho prozradíme příliš ještě předtím, než hra vyjde.

Pro současné rasy ze Star Treku použijete pouze stávající lodě a technologii, nebo přidáte nové návrhy lodí a technologíí?

Hra je zaměřena hlavně na to, aby umožnila hráči ovládat lodě a používat technologii, kterou může vidět v seriálech Nová generace a Stanice Deep Space 9. Možná že se několik nových technologií objeví ve hře jako součást příběhu, ale hra bude obsahovat hodně lodí, které si lidé oblíbili a se kterými chtěli buď létat nebo se proti nim postavit v bitvě.

Bylo by skvělé, kdybyste nám mohli poskytnout nějaké informace o U.S.S. Icarus (třídy Galaxy) a o lodi třídy Sovereign.

Tým pracuje na historickém díle o U.S.S. Icarus, které uvedeme někdy na podzim na stránkách BridgeCommander.Com. Loď třídy Sovereign se bude jmenovat U.S.S. Sovereign a podobný článek o ní zveřejníme pravděpodobně někdy příští rok.

Děkuji za rozhovor

Původní rozhovor převzat z The Bridge.

Martin Kovář,
Star Trek Games.CZ
Přidáno: 26.10.2000

Seznam všech článků týkajících se hry Star Trek: Bridge Commander najdete zde.